آوینا

بدون عنوان

1389/11/5 18:25
نویسنده : سولماز و صابر
218 بازدید
اشتراک گذاری

خدايا !
مهربانا !
اكنون كه فرشته اي از فرشتگان معصومت را مهمان دلم كرده اي ........ و من اكنون در مرحله آزمايش و حفظ امانت هستم ......... شكر اين نعمت را هزاران هزار بار اگر به جاي آورم باز گويي كم است و ناچيز
بار الها !
به پاكي وجود اين فرشته كوچك و به بزرگي خودت و مهربانيت .......... سلامتي و نور ايمان را در تك تك سلولهايش جاري و ساري گردان ...
خدايا !
به من و همسرم توان ده تا بتوانيم او را در راه شناخت اين مسير پر از عشق و زيبايي ....... ياري كنيم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

آذر
5 بهمن 89 20:06
سلام چه خوبه که همه ی نی نی های وبلاگی با هم دوست باشن و از حال هم باخبر اگه تمایل داشتی واسه تبادل لینک یه خبر بده
آذر
5 بهمن 89 20:07
خیلی قشنگ نوشتی خیلی دلنشینه
شبنم
14 مرداد 92 15:34
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ باتشکر
نمدکده زیبا
24 آذر 93 7:01
سلام خوشحال میشم به وبلاگ نمدی من سری بزنی . در ضمن اگر دوست داری به گروه وایبری من بپیوندی یه پیغام به شماره 09352213143 بفرست تا عضو گروهت کنم که همه خانم هستن .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوینا می باشد